Mennyit késett ma a vonat?

Üdvözöllek! Ez egy felvilágosító, figyelemfelkeltő céllal létrejött blog, melyet hónapok óta terveztem, de végre döntöttem, és megcsinálom. A célja, hogy rávilágítson arra, hogy Magyarországon a vonatok MINDIG KÉSNEK!!! A vasúti vonal melyet alapul veszek, a Budapest - Nyugati pályaudvarról Cegléd, Szolnok, Szeged, Debrecen, Nyíregyháza felé közlekedő vonatok. Én Cegléden szállok fel, vagy le a vonatról...

November 24 - November 30

2008.11.30. 12:22 | MÁVer | Szólj hozzá!

  Nos első tényleges bejegyzésem alkalmából kivételesen nem írok konkrét időpontokat még. Különben is ez egy elég szerencsétlen hét volt a MÁV-nak hisz hét közepén beb*sznak egy vágányzárat és rögtön feleannyi vonat megy mint amúgy. Nade mindegy, ezt elnézzük, hisz fejlődés van, a Pilisen lévő állomást rekonstruálják, mert kb úgy nézett ki mint Hiroshima szeméttelepe az atom után. Szeretném leszögezni, hogy én szeretem a posztapokaliptikus hangulatot, de ez már nekem is sok volt néha, pedig csak az ablakon keresztül láttam. Simán lehetett volna a Fallout 3 kiegészítőjének az alap helyszíne.

 

 

A vágányzárnak köszönhetően kevesebb vonat, több ember.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És most jön a lényeg. Mégis időpontokat írok. A vonatok az alábbi időpontokban indultak Kőbánya-Kispestről Cegléd felé:

16:58

17:03

17:58

18:03

  ANYÁTOKAT! Ha lekésem azt a 2 vonatot ami kemény 5 perces eltéréssel indul akkor elmehetek hangyát szedni 1 órán keresztül a következőig. Ehhez is vmi agybajnoknak kell lenni, hogy így indítsanak vonatokat. Sztem egy fél órás eltéréssel induló ésszerűbb lenne, de nem én veszem fel a milliókat a szar menetrendért. Vagy miért nem kötik egymáshoz a két vonatot és akkor csak 1 menne? Vagy mehetne 1 is, de az álljon meg Bokopusztanyádon is, nehogy elérje valaki a csatlakozást, ami 3 óra múlva indulna, de azt is lekési. De azért remélem a köcsög Glaskó vagy hogy kell írni a Köcsög Sztrájkfőmajom nevét az egyszer utazni kényszerül vonattal is jó messzire és kap maga mellé 50 db kövér "ápolt" földmunkást 2 négyzetméterre a vonaton.

A bejegyzés trackback címe:

https://mennyitkesettmaavonat.blog.hu/api/trackback/id/tr61795983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása