Mennyit késett ma a vonat?

Üdvözöllek! Ez egy felvilágosító, figyelemfelkeltő céllal létrejött blog, melyet hónapok óta terveztem, de végre döntöttem, és megcsinálom. A célja, hogy rávilágítson arra, hogy Magyarországon a vonatok MINDIG KÉSNEK!!! A vasúti vonal melyet alapul veszek, a Budapest - Nyugati pályaudvarról Cegléd, Szolnok, Szeged, Debrecen, Nyíregyháza felé közlekedő vonatok. Én Cegléden szállok fel, vagy le a vonatról...

December 5 - A legkeményebb nap!

2008.12.05. 20:37 | MÁVer | Szólj hozzá!

Hol is kezdjem... Mikulás bácsi előtti nap alkalmából kedveskedett a MÁV! Kiírta a táblára reggel, hogy 5 perc késés... Igazából 7 volt, de legalább már haladunk valamerre.

5:31 - 1 perc plusz hoppáhoppá!!! Bár ezt inkább nem is jegyezném meg többet... 1 perc nem perc!

6:35 - ez is megvót!

Volt egy fószer igen kellemetlen szájszaggal volt megáldva, persze 10 centire a szaglószervemtől. Remélem Glaskó is részesül ebben egyszer úgy 1 órán keresztül mint én.

Hazafelé meglepetés: jött egy vonat Monor felől, kb 10 vagonnal és 20 emberrel. Mondom ez komoly? De ezt csak láttam. Amivel én jöttem az gyászosabb volt.

16:00 - nos ez "IC" kicsit késve indult de nem ez volt a baj. Felszállás után már tudtam, hogy baj lesz.

16:58 - VÉÉÉÉGREEE

A probléma a következő volt: a mozgástér teljes lekorlátozása. Ennyi embert ilyen kis helyen még sosem láttam. Vagyis de! Múltkor a vonaton.  Csak ugye ez olyan vonat, amit utoljára december 31-én takarítottak. Csak az évet nem írták oda! Volt valami "tisztítást végezte" lap, melyen volt sok B betű matrica. A kis téglalapokba kellett volna betalálni de nem nagyon sikerült, mindenesetre igen hiányos kis Lutri album volt :(

Fejtegettem a B betűt. Variánsok:

Bnincskész

B*zdmeg

Banyád

Nagyon fáradt voltam, szóval inkább maradtam annál a párbeszédnél, amit két hölgy ejtett. Rettegnek attól, hogy jövő héten vagy azután sztrájk lesz. Nincs több szabadságuk, nem tudnak felmenni dolgozni, és félő, hogy fizetés nélküli szabadság lesz belőle. Pedig ott a 2 gyerek. Valószínűleg a válság eszükbe sem jutott, hisz lehet az repül, aki nem tud bemenni dolgozni. De amúgy ez valószínűleg a Köcsög Sztrájk Bizottságnak sem jutott az eszébe. Ők pénzt akarnak. Minden áron!

VDSZSZ - Vazzeg Dezső Sztrájk Sztrájk

A másik h (amire sajnos nem kötöttem fogadást) elhúzódik a vágányzár!!!! Jövő héten is tömegnyomor vár reánk! Jaj én úgy szeretem őket, hogy eszembe is jutott egy dal...

"... ne kösd az ebet a karóhoz, jegy? Mi a fasz gecinek most már vedd be a faszt! Úgy szájbakúrlak, hogy kitagad az anyád..."

A bejegyzés trackback címe:

https://mennyitkesettmaavonat.blog.hu/api/trackback/id/tr39806507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása